1 månad idag med min älskling<3

Godmorgon folket :) längesen jag skrev nåt här nu.. kan bero på att jag har varit i mjölby i 10 dagar nu, riktigt skönt att komma bort från göteborg! sen slipper man ju sakna madde också, hon fyllde 20 i lördags och vi käka tacos och drick lite:) sen vidare till en grymt rolig mc fest i miklagård tror jag de hette? blev karoke och mycket alkohol och stå hej:) bakfull som fan va man ju hela söndagen men de har släppt nu. idag börjar min baby jobba så kommer inte träffa henne förens kl 10 ikväll;(, men ungarna kommer ju hit vid 5-6 tiden så de lär ju bli ett jävla liv iallafall:D kollar just nu på wallander men funderar på att somna om.. klockan e ju för fan 08.15, vad fan gör jag ens vaken? nu ska jag fan somna om! ha en bra dag folket för de ska fan jag ha! :)

324234234234234
you make me happy baby<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0