deppsöndag!

hej igen folket! nu är tyvärr helgen slut.. den har varit jävligt rolig måste jag säga! i fredags kom madde, mickis, manni och elin ner från mjölby:) vi hade lite fest här hemma hos mig i fredags och de va jävligt roligt! bakfulla och 3 timmars sömn på lördagen så stack vi till liseberg : ) har fan inte vart där på hur många som år som helst! vi vann massa gossedjur och lite choklad : ) sen träffa vi nicklas, en trollkarl som är helt sinnes sjuk! jag blev ju helt galen och ville lära mig allt så vi åkte hem till hans kompis och drack whisky och trolla lite till:) när alkholen va i kroppen blev vi sugna på att dra ut! de blev att vi stack till valand, vi va väl där till 5 så vi somna ju inte förens 7 på morgonen ungefär haha! så seg är man! dessutom har tjejerna åkt hem vilket är jävligt tråkigt:( hur fan ska jag klara mig utan min madde nu då..? de e tur att de finns mobil och msn = ) nu ska jag fan sova lite för min kropp är helt våldtagen efter helgen.. hoppas ni andra också haft en bra helg : ) take care!

adfadfadfad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0