madelene tjärnliden <3

asså jag måste fan ha träffat världens underbaraste tjej! :D, tanken va att jag skulle skita helt och hållet i valborg! känns som att man börjar bli lite för gammal för att springa runt på stan och vara skit full, men de sluta ändå med att jag gick ut: ) så ringde jag madde för att kolla läget bara ;) skoja lite om att dom skulle åka till gbg : ) sen gick jag in på berså och träffa markus, basti och lite annat roligt folk, sen ringer min baby och säger att dom e på väg till göteborg?:O vafan de e ju typ 30 mil?! HAHAH hon e lite sjuk i huvudet men jag älskar henne ändå!<3 så nu väntar jag bara på att dom ska hämta mig efter typ 3 timmars bilresa.. hahha galet! hoppas ni haft en rolig valborg iallfalll! puss


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0